Doprava zdarma k nákupu nad 2.500 Kč (platí pro ČR, SR)
Zpět do obchodu

Registrace

Jak nakupovat - vrácení zboží a reklamace

 

Vše o nákupu  

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky naleznete zde.

Vrácení zboží do 14 dnů 

Zakoupené zboží Vám nevyhovuje? Nebo Vám nesedí velikost? Ať je to, jak chce, u nás nemusíte mít žádné obavy, zboží můžete do 14 dnů vrátit nebo vyměnit.

Při vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu Vám vrátíme nákupní cenu zboží + nejlevnější dopravné (dle § 1832 odst. 2), v případě, že jste při objednávce dopravné platili.

Jak zboží do 14 dnů vrátit?

Pro vrácení se prosím řiďte následujícím postupem:

Vyplňte a vytiskněte vzorový Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Formulář s vraceným zbožím (komplet vč. obalu) pečlivě zabalte, tak aby nedošlo k poškození

Balík odešlete na následující adresu:

 

Elite Mode, s.r.o.

Havelská 494/31

110 00 Praha

 

Zboží vracejte vždy čisté, ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno včetně všech etiket. Pokud zboží ponese známky mechanického opotřebení (dírky, žmolkování, atd.) nebo bude zapáchat, či bude znečištěné, může dojít k odmítnutí odstoupení kupní smlouvy. Náklady spojené s navrácením zboží nese spotřebitel.

Veškeré zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme.

Nicméně i přes všechny snahy se může na zboží projevit vada, ale nezoufejte, garantujeme bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace. Většinu reklamací řešíme okamžitou výměnou za nový kus.

 

Jak zboží reklamovat?

Při reklamování se prosím řiďte následujícím postupem:

Vyplňte a vytiskněte Formulář pro uplatnění reklamace.

Reklamační formulář spolu s fakturou a reklamovaným zbožím pečlivě zabalte.

Balík odešlete na následující adresu:

 

Elite Mode, s.r.o.

Havelská 494/31

110 00 Praha

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupené věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil (např. mechanicky poškodil, mechanicky opotřebil) nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Kontakty

 

Vedoucí e-shopu

Alexandra Martavuzová

Mobil : +420 771 175 299

Po-Pá: 9:00 - 17:00

Email: info@ateliq.cz

 

Adresa

Elite Mode s.r.o.

Havelská 494/31, Staré Město, 110 00 Praha

IČ: 24256307

DIČ: CZ24256307

 

Bankovní spojení

Platby v CZK: 2107953353/2700

Platby v EUR: 2107852640/2700

IBAN:  CZ07 2700 0000 0021 0785 2640

SWIFT/BIC: BACXCZPP

 

Cena dopravy

 

               


 

 

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.10.2020.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení